7.14.2009

Award

7.14.2009
Rules for the award:
* Put the award in a post when you receive it.
* Name and link to the blogger who gave you the award in the post.
* Write the reason why you love to blog.
* Pass the award on to other bloggers that you know.
* Name and link to your recipients in the post.
* Let your recipients know that the award was passed on to them.


I got this award from Starlight - livingpath, Thx for this award... You are My BEST FRIEND

Ngeblog??? Kenapa ya?? Karena banyak yang bilang saya punya bakat untuk menulis... Jadi ga ada salahnya dicoba, selain itu saya juga ingin membagikan apa yang saya dapat, atau saya rasakan kepada semua yang membutuhkan. Saya ingin blog ini bisa berguna sebagai sarana pembelajaran ataupun sekedar informasi kepada semua pembaca nya, selain itu jg bisa membawa pembaca semakin dekat kepadaNya.

Saya akan memberikan award ini ke Tania.

0 comments:

Post a Comment